Jak możemy pomóc?

www.PopStyl.pl

Zadzwoń lub napisz do nas!

tel.  505 719 716   505 508 347

sklep@popstyl.pl

Producent
Wybierz język
 
Promocja
Deska elewacyjna - system 1m2 (klej+deska+lakier)
Deska elewacyjna - system 1m2 (klej+deska+lakier)
140,00 zł 118,00 zł
m2
Deska dekoracyjna - zestaw 1m2 - kolor 13x
Deska dekoracyjna - zestaw 1m2 - kolor 13x
140,00 zł 118,00 zł
m2
Trawertyn wapienny Colorificio Veneziano 18kg
Trawertyn wapienny Colorificio Veneziano 18kg
440,00 zł 329,00 zł
szt.
Nowość
Stół Sottile 80cm
Stół Sottile 80cm
400,00 zł
szt.
Stół Bloom biały 60cm
Stół Bloom biały 60cm
300,00 zł
szt.
Stołek barowy Lexi czarny
Stołek barowy Lexi czarny
250,00 zł
szt.
Stołek barowy Lexi biały
Stołek barowy Lexi biały
250,00 zł
szt.
Stolik Ethos naturalny/ szary
Stolik Ethos naturalny/ szary
300,00 zł
szt.
Stolik Ethos naturalny/ biały
Stolik Ethos naturalny/ biały
300,00 zł
szt.
Pufa Kung S ciemnoszara
Pufa Kung S ciemnoszara
220,00 zł
szt.
Pufa Izbit Velvet niebieska
Pufa Izbit Velvet niebieska
200,00 zł
szt.
W ofercie ponad

 

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że produkt zawiera wady techniczne lub uszkodzenia, Zamawiający powinien w pierwszej kolejności zgłosić to do Sprzedawcy mailowo na adres kontakt@popstyl.pl. Aby przyspieszyć proces należy oprócz zgłoszenia przesłać mailem "Protokół szkody" oraz zdjęcie uszkodzenia wraz z informacją o podstawie reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych od ich wpłynięcia. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy lub zwrócone będą pieniądze.

Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie towary w stanie, w jakim zostały dostarczone. W przypadku odkrycia wad technicznych po naniesieniu naklejek,tapet itp na materiał docelowy reklamacja nie zostanie uznana.
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta.

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.

Zwroty

Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie  14 dni kalendarzowych od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo bez podania przyczyn, na odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

W przypadku zwrotu lub reklamacji Zamawiający zobowiązany jest do zwrotu reklamowanego produktu w stanie nienaruszonym. Zamawiający zobowiązany jest do zapakowania produktu w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie, np. w sposób w jaki produkt był zapakowany w drodze do Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia produktu w transporcie wynikającego z nienależytego zapakowania produktu Zamawiający pokrywa koszty wynikające z uszkodzeń produktu.
Zwrot wartości towaru może nastąpić wyłącznie w przypadku jeżeli otrzymany towar nie został użytkowany oraz gdy nie próbowano podjąć działań mogących obniżyć wartość towaru.

Zwrotowi nie podlegają produkty wykonywane na indywidualne zamówienie (fototapety, obrazy, naklejki, plakaty  itp).

W przypadku skorzystania  z w/w  prawa do zwrotu proszę przesłać podpisany  formularz Odstąpienie od umowy.pdf  listem poleconym na adres: Dekostyl ul. Paderewskiego 1L,  35-328 Rzeszów, a zwracany towar wysłać dowolną firmą kurierską na własny koszt na adres firmy.

 

 

 

Odstąpienie od umowy.pdf

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl