Jak możemy pomóc?

www.PopStyl.pl

Zadzwoń lub napisz do nas!

tel.  505 719 716   505 508 347

sklep@popstyl.pl

Producent
Wybierz język
 
Nowość
Zakończenie Largo Prawe Białe L0301R
Zakończenie Largo Prawe Białe L0301R
32,99 zł
szt.
Zakończenie Largo Lewe Białe L0301L
Zakończenie Largo Lewe Białe L0301L
34,99 zł
szt.
Lamela Largo Dąb Szary L0303
Lamela Largo Dąb Szary L0303
99,99 zł
szt.
Lamela Largo Dąb Naturalny L0305
Lamela Largo Dąb Naturalny L0305
99,99 zł
szt.
Lamela Largo Dąb Klasyczny L0306
Lamela Largo Dąb Klasyczny L0306
99,99 zł
szt.
Lamela Largo Dąb Jasny L0302
Lamela Largo Dąb Jasny L0302
99,99 zł
szt.
Lamela Largo Dąb Ciemny L0304
Lamela Largo Dąb Ciemny L0304
99,99 zł
szt.
Lamela Largo Biała L0301
Lamela Largo Biała L0301
99,99 zł
szt.
W ofercie ponad

 

Koszty dostawy

Koszty dostawy Popstyl.pl

  1. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - Pocztex i firmy kurierskiej FedEx, Kex co gwarantuje szybkie i bezpieczne dostarczenie naszych produktów do adresata.
  2. Potwierdzeniem wysłania przesyłki jest zmiana statusu zamówienia na „wysłane”. Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Firma FedEx, Kex ma obowiązek dostarczyć przesyłkę następnego dnia po nadaniu, jednak w przypadku niezastania odbiorcy pod wskazanym adresem czas ten może ulec wydłużeniu. Po trzykrotnej nieudanej próbie dostarczenia przesyłka wraca do nadawcy.
  3. Opłaty za przesyłkę:
  • Przesyłka standardowa FedEx do 30kg : 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa: (płatność przy odbiorze) 23,00 zł
  • Przesyłka paletowa  wynosi od 85 zł do180 zł (tj. gipsowych paneli 3D, cegieł oraz mebli itp)

Wysyłka przesyłek paletowych obejmuje dostawę pod wskazany adres przed budynek, ale nie obejmuje wnoszenia produktów do budynku.

Realizujemy również Przesyłki na terenie UE, gzie koszt przesyłki standardowej na terenie EU wynosi 45-200 zł

  1. Termin otrzymania przesyłki = czas na przyjęcie zamówienia do realizacji + czas realizacji + przewidywany czas dostawy
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub opakowania należy spisać protokół zniszczenia razem z Kurierem dostarczającym przesyłkę oraz poinformować sklep o fakcie spisania protokołu. Sugerujemy sprawdzenie zawartości paczki przy kurierze pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Kurier ma obowiązek poczekać lub zostawić do siebie telefon kontaktowy aby w razie uszkodzenia przesyłki sporządzić raport uszkodzenia. Po tym fakcie konieczne jest możliwie jak najszybsze poinformowanie obsługi sklepu o uszkodzonej przesyłce telefonicznie 505 719 716 lub mailowo sklep@popstyl.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl